- Schaalbaar en objectief analyseren met inzet van AI
- Verbetering KPI's en SLA's
- Verbetering commercieel resultaat
- Verlaging vroegtijdige uitval
Een centrale omgeving waar alle inzichten vanuit uw klantcontact worden verzameld, gevisualiseerd en omgezet tot bruikbare inzichten. MANGL luistert, analyseert en adviseert. Door de inzet van Kunstmatige Intelligentie en Machine Learning kan klantcontact schaalbaar en objectief worden gemonitord op commercieel en compliance gebied, gecombineerd met sentiment en emotie. Zo krijgt u snel en betrouwbaar inzicht in de prestaties van uw klantcontactmedewerker en krijgt u de handvatten om te coachen, te ontwikkelen en het beste resultaat uit uw contactcenter te halen. MANGL is losstaand in te zetten, of in combinatie met onze andere oplossingen op het gebied van Customer Lifecycle Management en Lead Management.
Naast de centrale omgeving voor uw quality monitoring, kan met behulp van MANGL Kunstmatige Intelligentie worden ingezet om klantcontact-gesprekken te analyseren. Dit kan zowel op inbound-, als outbound-gesprekken. MANGL analyseert op emotie, sentiment, commerciële aspecten en compliance. Deze analyses kunnen worden aangevuld met diverse AI-modellen, die zich bijvoorbeeld richten op het voorspellen van uitval, churn en nps. Scores worden zichtbaar in dashboards, rapportages kunnen worden ingezet voor coaching en e-learning kan worden toegevoegd.
Meer weten? Neem gerust contact met ons op.

“Via MANGL kunnen wij realtime de inspanningen van onze TM-partners volgen en bijsturen op compliance- en commercieel niveau. Met het dashboard hebben wij grip op onze TM-activiteiten, en MANGL is een goede sparringspartner”
Hanneke Warrink | Senior Fundraiser Private Funding - Cordaid
Deze cookies zijn technisch noodzakelijk om onze websites en apps goed te laten functioneren. Tevens zorgen dergelijke cookies er voor dat je bezoek beveiligd is, dat de websites optimaal op diverse beeldschermen kan bekijken en dat je voorkeuren (zoals taal) worden opgeslagen. Voor gebruik van deze functionele cookies is geen toestemming vereist, omdat ze niet of nauwelijks gevolgen hebben voor je privacy. Deze cookies kunnen dan ook niet worden uitgeschakeld.
wij plaatsen een First Party cookie om het gebruik van onze websites en apps te meten. Van de info die wordt verzameld worden anonieme statistieken gemaakt. Deze statistieken geven ons inzicht in hoe vaak onze websites worden bezocht en waar bezoekers de meeste tijd doorbrengen. Op basis hiervan kunnen wij bepalen of (delen van) onze websites aanpassingen behoeven.
Marketing cookies kunnen worden ingezet om ons in staat te stellen om relevante content te tonen.