Wie zijn wij?
Wij zijn DATANEXT Group! Onder een aantal labels werken wij met ons eigen Customer Data Platform ‘DNX’. Data staat hierin centraal. Al dan niet gecombineerd met AI en Machine Learning. De verschillende labels richten zich op Marketing Automation, Customer Lifecycle Management, Quality Monitoring in klantcontact, AVG-ondersteuning en Lead Management.
Samen met ons team toffe collega’s, waaronder development, data science, data engineering, services en business development, ontwikkelen wij ons platform volledig intern. Hierbij staan de klantvraag en de toekomstvisie van DATANEXT centraal.
Wij zijn een open, platte en groeiende organisatie. We houden van ons werk en daarbij speelt humor een grote rol. Onze collega’s worden gestimuleerd en gefaciliteerd om door te ontwikkelen. Je krijgt bij ons veel vrijheid en respect, support en stimulans vinden we belangrijk.
Ons ambitieniveau ligt hoog. Samen hebben we ruim 25 jaar aan kennis en ervaring in software development opgebouwd. Deze kennis en ervaring zetten we graag in om onze klanten maximaal te ontzorgen. Met onze eigen, prachtige platformen.
Wil je meer weten over onze sollicitatieprocedure? Klik dan hier.
Direct je interesse kenbaar maken?
Solliciteren
Vul het formulier in en upload eventueel direct je CV. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
"*" geeft vereiste velden aan
Deze cookies zijn technisch noodzakelijk om onze websites en apps goed te laten functioneren. Tevens zorgen dergelijke cookies er voor dat je bezoek beveiligd is, dat de websites optimaal op diverse beeldschermen kan bekijken en dat je voorkeuren (zoals taal) worden opgeslagen. Voor gebruik van deze functionele cookies is geen toestemming vereist, omdat ze niet of nauwelijks gevolgen hebben voor je privacy. Deze cookies kunnen dan ook niet worden uitgeschakeld.
wij plaatsen een First Party cookie om het gebruik van onze websites en apps te meten. Van de info die wordt verzameld worden anonieme statistieken gemaakt. Deze statistieken geven ons inzicht in hoe vaak onze websites worden bezocht en waar bezoekers de meeste tijd doorbrengen. Op basis hiervan kunnen wij bepalen of (delen van) onze websites aanpassingen behoeven.
Marketing cookies kunnen worden ingezet om ons in staat te stellen om relevante content te tonen.